System Power 9: Betrouwbare voeding voor systeembouwers

80PLUS Bronze-computervoeding met DC-to-DC-technologie voor lage prijs

Glinde, 13 februari 2018 - be quiet!, voor het elfde opeenvolgende jaar marktleider in PC-voedingen in Duitsland*, introduceert de System Power 9-serie computervoedingen, evenals een bulk-variant, de System Power B9. De System Power 9-serie is beschikbaar in 400 tot 700 Watt, terwijl de System Power B9-serie voor systeembouwers beschikbaar is in uitvoeringen van 300 tot 600 Watt. Alle modellen vanaf 400 Watt zijn 80PLUS Bronze-gecertificeerd: met een maximale efficiëntie van 89 procent bieden ze solide prestaties en een uitgebreide feature set. Tel hier een uitstekende prijs/prestatie-verhouding bij op en de System Power 9-serie is het perfecte onderdeel voor systeembouwers.

Ideaal voor het bouwen van kostenefficiënte, betrouwbare systemen

Elke nieuwe computervoeding in de System Power 9-serie heeft de beschikking over de laatste technologie voor een competitieve prijs, waardoor de kwaliteit en betrouwbaarheid die je van een premium-merk als be quiet! mag verwachten gewaarborgd blijft. Alle modellen, met uitzondering van de System Power B9 300W en 350W, zijn 80PLUS Bronze-gecertificeerd (230V EU internal) en bieden een verbeterde voltageregulatie dankzij DC-to-DC-technologie. Alle modellen bieden tevens de volledige reeks aan veiligheidscircuits waaronder OTP (over temperature protection), terwijl een temperatuurgestuurde, hoogwaardige 120-millimeter fan de computervoeding continu op een laag geluidsniveau koelt. De System Power B9 wordt geleverd in een praktische bulkverpakking waardoor ze snel en eenvoudig in te zetten zijn door systeembouwers.

Hoge prestaties en geschikt voor multi-GPU

Twee onafhankelijke 12V-rails leveren een uiterst stabiel vermogen aan alle PC-componenten. System Power 9-modellen in 400 en 500 Watt zijn uitgerust met twee PCI-Express-connectors, terwijl 600 en 700 Watt-uitvoeringen er vier bieden. De voedingen zijn daarmee bij uitstek geschikt voor multi-GPU-configuraties. De bulk-varianten hebben twee PCI-Express connectors (600/450 Watt) of één PCI-Express connector (350 Watt).

Beste keuze voor zakelijke en multimediasystemen

De uitstekende karakteristieken maken System Power 9 en System Power B9 de beste keuze voor stille zakelijke en multimediasystemen, evenals prijsbewuste home theater PCs. De nieuwe computervoedingen leveren ook voldoende vermogen voor efficiënte instap-gaming PC's. Omdat de voedingen voldoen aan Intel® C6/C7, ErP en Energy Star 6.1-richtlijnen weten beide series een laag standby-vermogen van slechts 0,15 Watt te realiseren. Om systeembouwers tegemoet te komen op het gebied van aesthetiek zijn de kabels voorzien van een zwarte sleeve. De hoge productkwaliteit wordt gekoppeld aan een garantietermijn van 3 jaar voor zowel de System Power 9 als de System Power B9.

De System Power 9 en System Power B9 zijn vanaf nu verkrijgbaar in de Benelux. De System Power 9-serie heeft een adviesprijs van €49,90 (400W), €61,90 (500W), €71,90 (600W) en €84,90 (700W). Neem voor de bulkvarianten in 300, 350, 450 en 600 Watt contact op met lokale distributeurs of de sales-afdeling van be quiet!.

Bron: GfK Marktonderzoek Duitsland, verkoopaantallen interne computervoedingen, januari 2017

System Power 9 datasheet [PDF, 1.01 MB]

System Power 9 productafbeeldingen - 700W [ZIP, 7.50 MB]

System Power 9 productafbeeldingen - 600W [ZIP, 7.50 MB]

System Power 9 productafbeeldingen - 500W [ZIP, 7.50 MB]

System Power 9 productafbeeldingen - 400W [ZIP, 7.49 MB]

System Power B9 datasheet [PDF, 1.32 MB]

System Power B9 productafbeeldingen - 600W [ZIP, 2.70 MB]

System Power B9 productafbeeldingen - 450W [ZIP, 2.08 MB]

System Power B9 productafbeeldingen - 350W [ZIP, 1.92 MB]

System Power B9 productafbeeldingen - 300W [ZIP, 1.92 MB]

be quiet! is een premium merk in computervoedingen, PC-behuizingen en cooling-producten en is daarbij sinds 2007* consistent marktleider in PSU’s in Duitsland.

*GfK data 2017