be quiet! voorziet zijn computervoedingen van zwarte kabels

Aanpassing in design zorgt voor homogene, moderne uitstraling

Glinde, 10 mei 2016 - be quiet!, voor het tiende opeenvolgende jaar marktleider in PC-voedingen in Duitsland*, heeft het uiterlijk van verschillende computervoedingen aangepast door vanaf nu over te stappen op zwarte kabels. Naast hoogwaardige technologie, stabiele stroomverzorging en een afwerking van de hoogste klasse is ook het design van groot belang voor elk be quiet!-product. Daarom heeft het Duitse bedrijf besloten om de PSU-series Dark Power Pro 11, Straight Power 10, Pure Power 9 en System Power 8 (bulk versies uitgezonderd) van zwarte kabels te voorzien. Dit zorgt voor een moderne uitstraling bij PC's met een vrij zicht op de binnenzijde. Technische veranderingen zijn niet doorgevoerd.

Aanpassing door vraag van gebruikers

Zwarte kabels waren een veelgehoorde wens van gebruikers, die veel waarde hechten aan een hoogwaardig uiterlijk van hun computer. Daarom zijn de Pure Power 9 en de System Power 8-modellen al bij marktlancering met deze kabels uitgerust. be quiet! heeft nu ook de Dark Power Pro 11 en de Straight Power 10-serie van een upgrade met zwarte kabels voorzien. De productnamen blijven ongewijzigd, evenals de verkoopprijs.

*GfK Marktonderzoek Duitsland, verkoopcijfers interne computervoedingen, januari 2015

be quiet! is een premium merk in computervoedingen, PC-behuizingen en cooling-producten en is daarbij sinds 2007 consistent marktleider in PSU’s in Duitsland.

*GfK data 2016